Castiga un DVD !


Cumparai azi un DVD de la bajetii Discovery channel, se numeste Sistemul Solar - Coliziuni Cosmice. Il vizionai cu ochisorii nostrii ( ca nu fusei singur ) si ma gandii sa vi-l dau voua (daca e careva interesat) si desigur platesc eu taxele postale si totu.
Tot ce trebuie sa faceti e sa desenati pe o coala A4 un desen "spatial" (orice va fute voua inspiratia) puteti sa luati niste LSD sau ciuperci inainte ... de ce nu? Imi trimiteti toate desenele pe adresa mea de mail little_gangsta29@yahoo.com (da mai bine imi dati add pe mess si imi trimiteti acolo)
Aveti timp pana pe 23 decembrie (ca sa primiti coletu pana pe 25-26 de Craciun :D )sa va vomitati sinapsele pe foaie, desenu cel mai jmjmecher primeste DVD'u
Aveti voie sa trimiteti mai multe desene
Si desenu castigator v-a fi printat si postat pe post de tablou la mine in barlog
Nu folositi programe de editare gen Photoshop... deseneaza de mana ca deaia ai picioare, oricum baremu va fi in functie de ingeniozitate.
Daca puteti sa scanati desenele ar fi jmecherie.... daca nu asta e , fa o poza cu telefonu tau fix si arata.

Bafta!

0 comentarii:

Find It