Laba la 5 dimineata


E timpu sa scot blogu din menopauza!


Ma oameni buni, de ce aratam cu degetu?
Care sunt frustrarile noastre pe care le exprimam prin a arata cu degetu?
Nu vreau sa clarific nu stiu ce problema sociala, doar caut un raspuns pentru mine.
Ok...

Era joi dimineata in jurul orei 5, imi cautam visele in interioru ploapelor, n-aveam somn. Am aprins televizoru si am schimbat de pe postul de desene animate pe un altul unde era o emisiune de divertisemnt.... DIVERTISMENT O PULA ! era o emisiune ce promova ura si dispretul. Adica erau niste degete ce aratau spre alte degete ce aratau spre alte degete...
"Ok coaie, asta se intampla de mult... deci care-i problema ta?"
Problema e ca m-au facut sa arat si eu cu degetu spre ei (poate nu in aceiasi masura sau poate chiar mai rau, nu vreau sa fac o ierarhie din chestiunea asta)
Toate degetele astea au format o mana ce ii facea o laba creerului si somnului meu (la 5 dimineata)
Doar ca mana asta avea unghii mari si nu-mi facea placere, imi provoca mai mult durere.
.....
Unde-s valorile noastre?
Exista emisiuni televizate ce trateaza niste subecte de n'spe ori mai importante decat emisiile aproape zilnice ce diseca un cacat ca sa vada meniul din care s-a format!

Hai sa ne recunoastem problemele si sa incercam sa cautam o rezolvare chiar daca nu o gasim.
"Cauta adevaru si acesta te va fericii" , a zis cineva odata. Nu s-a exprimat literal "gaseste adevaru" !
Deci cum iesim din clipa asta de stagnare in care nu facem mare lucru pe langa a ne diseca unu pe altu ?


Si ca tot vorbeam de laba si alte actiuni de dute-vino manuale : Orgasm verbal !

0 comentarii:

Find It