Slabiciune si tarie...


Esti ultimu din clasa sau esti primu din spate? Esti prost sau esti prea destept ca sa o dovedesti?
Iubesti sau urasti ? Defapt aici vroiam sa ajung... Ura.. Ura e un sentiment ce nu poate exista daca nu este nascut din iubire
Nu te poate afecta o persoana pentru care nu simti nimic si careia ii esti indiferent/a doar daca ai o doza de orgoliu fooooarte mare
Sa zicem ca ai auzit ca Pizdescu a zis despre tine ca esti prost/urat/retardat/schiop/surd.... nu te poate afecta prea tare daca Pizdescu nu inseamna ceva pentru tine si e doar un nimeni
Acum sa zicem ca ai auzit de la Pulescu faptu ca ti-a rupt o radiera si ti-a ascutit un pix... si acest Pulescu iti este prieten bun, tii la el si il iubesti.. atunci sentimentele tale se transforma in ura/dispret sau incepi sa te gandesti cum ai putea sa ii violezi parintii si sa ii profanezii stra-stra-bunicii dar ceva te opreste sa ii faci rau... Pulescu a insemnat pentru tine prea mult ca sa poti sa ii faci rau. Majoritatea se cred slabi si neputinciosi...(sa-mi bag mainile... eu defapt aici vroiam sa ajung, ma uimesc singur cat pot sa o lungesc) Faza e ca aia nu e slabiciune(faptu ca nu pot sa contra-ataci). E dovada de tarie si de faptu ca sentimentele tale de iubire nu se pot schimba chiar asa de repede din cauza unor gesturi/cuvinte/fapte. Slabiciune ar fi daca tu chiar te-ai duce sa o violezi pe matuse'sa sau sa ii ascuti calcaile de la slapi ca sa calce stramb in nisip la plaja....
Incercati sa fiti cat mai indiferenti la sagetile care vin spre voi si ele va vor ocolii. Cu cat ii arati cuiva ca esti indiferent cu atat mai mult ii dovedesti ca nu iti poate face rau.
De ce am scris asta?
Nu stiu! avusei o discutie cu sora'mea si simteam nevoia sa le zic si altora parerea mea despre slabiciune si despre tarie...

Sa ma scuze persoanele care chiar se numesc Pizdescu si Pulescu si toti cei care si-au facut o meserie din ascutit pixuri si calcaie de slapi. Nu incercam decat sa nu fiu prea sentimental :-@

P.S. Dupa ce am terminat de scris postu am incercat sa caut o poza cat mai sugestiva ... sa-mi bag pula ce greu a fost sa gasesc ceva care sa nu para prea emo!
Si sa zicem ca ce am zis eu mai sus nu ni se intampla noua.. ca de fiecare ne credem supermanu din justice league si e asa cum zice doc aici :

1 comentarii:

Jucarii spunea...
on

Salut, te rog trimite-mi la adresa blogatu@gmail.com cu un banner de 125X125 pixeli, pentru ca ai castigat acum 3 saptamani concursul Blogul Saptamanii!

Find It