Antitehnologic


SUNT SATUL DE TEHNOLOGIE!
In primu rand, bag pula-n ele de telefoane!
Eram acasa la o femela din tribu nostru in weekend cand au fost zilele satului nostru Afumati, frumos, caterinca,seminte,suc,nu mai stiu... si la un moment dat Pietroi primeste un apel misterios de la 112. Am zis toti ca e duma, ca pula mea... Si il mai suna de 3-4 ori, pana am inceput sa ne dea panica. S-a raspuns la telefonul blestemat si nu se auzea nimic, am zis "bag pula, ne gasira" dupa asta am inceput sa ii sunam pe toti si sa le zicem ca suntem pe la iesirea din sat, nu la coliba femeii. dupa 10 minute in care ne-am calmat (timp in care am crezut ca o rezolvasem) pac, ne dam seama ca aia puteau sa ne gaseasca pe toti :)))) Daca ne sunam intre noi din acelas loc, si noi spunem ca suntem plecati in munti si vai, o sa fie si mai dubios, a urmat o panica si mai mareeeeeeeeeeee! dupa care Pietroi isi da seama ca avea la celular o optiune gen "Fake call" adica iti suna telefonu asa am'pulea! Ne'am exorcizat noi acolo de ras si a trecut totu. :)))

In al 2lea rand, bag pula-n ele de calculatoare!
Azi fusei sa platesc nu stiu ce factura la o chestie numita "Flamingo" cu gandu ca ba: e firma respectabila, nu stau mai mult de 2 minute inauntru, zis si facut... (defapt nu!) Si intru acolo, ma indruma o tipa putin mai durdulie dar draguta spre caserie unde dau de alti 2 clienti, primu la rand era o "doamna" dinasta de oras cu nasu pe sus si cu luciu de buze asortat cu luciu de la oja de la picioare(asta era cam frustrata... sau nebabardita ca gafaia cam urat) al 2lea la rand era un barbat care se vedea pe aspect ca e de la tara dar care facu o prima impresie perfecta :) si pac aparui si eu in peisaj. Dupa 5 minute in care stateam toti 4 si ne uitam unii la altii (eu,casierita,doamna,domnu) zic destul de uimit "saru'mana, vreau sa platesc o factura..." si nu apuc de terminat ca intervine casierita (care se vedea ca e naiva si cu capu in nori) ca trebuie sa faca un update la calculator si in momentu ala ii suna celularu, tipa duce o discutie gen : "Ce dau acum? , aaa click pe ok, asa... enter, asa, bine hai ca vad eu ce ii fac" . In momentu ala doamna aia era tripata pe mine ca se uita ca cimitiru la ea, domnu ala era tot linistit :)) Si pac, urmeaza inca 10 minute de asteptare, si abia apoi incepe sa se incaseze facturile. Si plus de asta cand vine si randu meu, imi zice caserita ca nu are sa-mi dea rest SA-MI BAG PULA, TURBAI!, se scremu' ea un pic si facu rost de bani, terminai treaba si ramasei uimit.
Daca ai firma respectata, pune in pula mea angajati competenti si nu iti intretine tu tehnologia folosita in timpu zilei cand clientii sunt in magazin.

Tehnologia s-a inventat ca sa usureze treaba omului dar sa il streseze pe cel de langa tine! URAT!
si cel mai urat e ca si eu depind de ea!

0 comentarii:

Find It