Jaful perfect


...de 4 luni filez un magazin din centru orasul pe care vreau sa-l jefuiesc, am analizat toate datele, am facut toate calculele si am concluzionat data perfecta pentru a trece la actiune...
prima luna, am fost cumparator fidel la magazin, am facut o harta a magazinului, am inteles scurtaturile pe care ar trebuii sa fug in caz de pericol...
a doua luna am fost doar privitor, stateam des pe banca prin preajma magazinului pentru a stii cand magazinul are mai multi si cand mai putini clieni, am facut ora perfecta la care as putea sa actionez
a treia luna am facut planurile cap coada ca pe un scenariu de film, rectificam zilnic elemente din acest puzzle pentru a gasii modalitatea perfecta
a patra luna am trecut la treaba :
am ajuns in centru in juru magazinului, am stat ceva timp, am mancat o punga de seminte... s-a facut seara, inainte de inchiderea programului, nu mai era lume in jur, nimeni prin centru... imi fac putin curaj si inainte de a ma ridica de pe banca pentru a actiona vine la mine un gardian al centrului si imi zice ceva asemanator cu "ba, baiatu daca tu acum ai fi hot si ai incerca sa furi ceva din zona centrului civic sa stii ca poate sa te vada si oamenii din brazilia pentru ca toata zona e impanzita de camere de filmat, si chiar acum primaru poate sa ne vada pe calculator ca stam de vorba" dupa care pleaca demonstrandu-mi ca am pierdut 4 luni din viata degeaba. Asa mi-am dat seama ca nu poti sa spargi un magazin, spart....

dupa care, imi revin din trip si imi zice pietroi: ba, hai sa mai luam apa
si am plecat :)

0 comentarii:

Find It