Libertate sau nu...


Libertatea inseamna intelegere reciproca si mentalitate avansata, cel putin asta se intelege din postul lui Pietroi dar cum el e lenes am zis ca scriu eu despre asta:
Cred ca's doua feluri de libertate : libertatea mentala si libertatea fizica.
Libertatea mentala e dreptu tau de a gandii la orice si de a dorii raul sau binele unor persoane. Asta sa zicem ca se cam defineste si in legislatia noastra de azi
dar...
Libertatea fizica e incalcata la propriu! Frate nu-mi interzice tu mie sa-mi bag seringi in venele capilare si timbre in orificiile bucale sau alte chestii de gen. Lasa-ma sa'i fut un pumn in muie pe strada aluia care se uita urat la mine cand trec pe langa el. Atata trimp cat el are dreptu de a ma insulta prin simpla lui privire ce ii dezvaluie toate gandurile lui de retardat vreau ca si eu sa am dreptu sa-i agresez organele interne cu ce prind la mana
Vreau sa fiu lasat in pace daca vreau sa fumez 10 kile de iarba in fata blocului pentru ca e corpu meu cel "afectat" nu vreau sa mi se interzica ceva ce tine de individualism si de corpu fiecaruia , nu vreau sa fiu prizonier in propriul meu corp. Ce trebuie sa fac sa fiu liber in tara asta? Sa ma sinucid ca sa experimentez libertatea!?
Vreau ziua in care pot sa imi bag organele genitale in rectele cui vrea pula mea cel putin pe cale verbala.
Vreau sa pot sa ma duc sa sparg o banca cu bricheta fara sa vina 2 elicoptere , 3 pompieri si 1 scafandru la mine sa-mi puna fier pe maine si sa ma bage dupa gratii.
A, daca fac asta si proprietarul pagubit vrea sa vina la mine si sa imi bage un ciocan in freza si 2 topoare in benoacle, da sunt total de acord e dreptu lui de a lupta si razbuna pentru bunurile sale.
Dar nu! nu se poate oferii libertatea asta!
Se poate oferii libertatea in care toti suntem obligati sa umplem mesele altora cu haleala din nu stiu ce tara si sa le platim concediile in ibitza, sa fim trimisi in fronturile lor de razboi pentru o decorare miraculoasa...
Ma doare-n pula! Vreau sa am libertatea mea, sa fac ce vreau cu mine si sa fac ce vreau cu cei ce vror sa faca ceva cu mine. Sunt proprietaru corpului meu, nu platesc chirie pentru el (cel putin nu inca)

Sunt anti stat si anti ierarhie.
Ma pis pe legile si constitutiile lor!

1 comentarii:

Pietroi spunea...
on

Multumesc ca mi-ai continuat postul,si apropo,melodia de la 1200 micrograms - lets get this party started,voiam si eu sa o pun!

Find It