Un soi de hoti..


Ba, mi-am dat seama de hotii astia care cica fac arta... Vorbesc de pictorii aia care mazgalesc o panza cu cateva culori... Majoritatea dintre ei se numesc "artisti" si creaza dupa ce isi baga-n cap 2 cuie in timp ce asculta muzica deaia traznita (gen dubstep) ...
Parerea mea e ca sentimentu pe care vor ei sa il transmita prin mazgalelile alea sunt defapt sentimentele impuse de muzica... adica e ok, ai tu trip marfa si iti vine sa desenezi acolo 2-3 linii incalcite dar o fac in timp ce asculta muzica altora si nu ar fi vreo problema daca nu le-ar si vinde pe n'shpe mii de para . Dupa mine asta e un soi de plagiatura, unii ar zice ca e inspiratie... aiurea!
Dar daca aia fura asa pe fata am inceput sa ma gandesc cum sa fac sa fur si eu de la ei... O sa ma apuc sa scriu poezii in timp ce ma uit la o mazgaleala deaia sa vad daca reusesc sa le vand cu 93758394 dolari...

Sfat: ... nu mai luati in seama sfaturile!

Bate vantu cu fulgi de zapada si nu ninge...
Nord - Fabrica de viscol (cu Chimie)

0 comentarii:

Find It