24 mai 2011



07:00 dimineata, statia de autobuz centru afumati, 2 bastinasi isi fac prezenta si datoria inainte de a pleca in calatorie de afaceri la capitala de judet. Ajunsi acolo, mergem in parc, ne facem iar datoria si plecam sa mancam, ajungem la Mac' unde dam de un grup de prieteni ai pretenelor noastre, ajungem la o invoiala cu masculul turmei celeilalte ca sa mergem sa luam provizii (folosindul pe tip drept calauza), luam armamentu si incepem sa consumam cate putin, luam tripuri urate prin autobuz si alte magazine dinastea cosmopolite.
12:13 ziua aceiasi 2 indieni isi fac prezenta in autogara de la capitala de judet pentru a se deplasa spre afumati desigur despartindu'ne si de prietenele noastre si mai ales de prietenii prietenelor noastre. Urcam in autobuz si luam trip misto pana la afumati cu muzica in casti si cu niste locuri perfecte in autobuz
13:50 ziua ajungem la afumati, il contactam pe Pietroi pentru a incerca si el armamentul, am fost la imparatie, dupa am mers in parc sa mai probam putin si dupa am mers la mall' unde am gasit vesminte de genul : bermudelor, tricourilor, si am facut o socoteala si mi-a iesit o valoare de 60lei necesara pentru a imi cumpara o pereche de adidasi, o pereche de bermude,3 tricouri si o carpeta de pus pe perete psihedelica. Dupa calculele acestea am plecat catre casa, parasindui pe cei 2 bastinasi cu care eram implicat in ziua asta.
17:58 ziua intrunirea celor 3 bastinasi pentru a fi prezenti la datorie, plimbare prin natura, relax pe plaja, hranit intestinele cu Joe si Lion si mers catre coliba fiecaruia.

GEN

0 comentarii:

Find It