Vis lucid


Te consideri om bun?
Stii genu de om zelos si chitros la tot? (eu ii zic anti) e tipu ala deseori durduliu la fata si aspectu facial asemanator cu detaliile unui porc

Am ajuns intr-un local, genu de bar underground la ultima masa undeva intr-un colt mai retras, pe o canapea cu 6 pizde si un tip cu gluga pe cap (in mijlocu lor), parea un grup prietenos si cunoscut, ajung la ei, salut fetele si intind mana sa dau salut cu tipu respectiv care parea foarte cunoscut desii nu vedeam decat o umbra pe fata ascunsa de o gluga gri, se ridica in picioare intinde mana pentru salut si cu cealalta mana isi da gluga jos. Vad fata unui bun prieten modelandu'se in fata altui prieten si tot asa, luand aspectul tuturor cunoscutilor, strangandu-i mana cu dreapta in acelas timp cu stanga imi puneam pe cap o gluga si cel din fata mea ia fata mea si la final se remodeleaza foarte rapid in fata lui anti, am tras mana rapid inconjurat de sunete si priviri ascunse. Inchid ochii... se face liniste totala, negru mat in fata mea, deschid ochii si ma trezesc in camera si in patu meu.
Vizual era mai detaliat decat realitatea, incep sa vad in ceata, inchid ochii dinou si cand ii redeschid privesc un peisaj inchis creend senzatia de schimbarea realitatii, incepeam sa cred ca visu meu e realitatea si realitatea mea e visu meu pana cand se desfragmenteaza totu in fata mea si revine la realitate totu' ... ma ridic din pat super transpirat si cu inima batand de parca iesea prin mine...
...ciudat...

1 comentarii:

Pietroi spunea...
on

Cu cat dormi mai adanc,cu atat glanda ta pineala stimuleaza mai bine,deci somn usor! :))

Find It