Iisus, un drogat inteligent!


In primul rand: nu zic nici ca eu cred in dumnezeu nici ca nu cred... dupa parerea mea exista ceva divin sau mai bine spus o putere spirituala pe care o are fiecare din noi ce se manifesta in functie de cum avem nevoie... pacat este ca unii cred ca dumnezeu e ceva ce sta cocotat pe un norisor si se uita la noi. treaba e ca e buna si credinta asta la ceva pentru ca da speranta oamenilor... unora prea multa speranta!
In fine, sa zicem ca treaba asta e ceva absolut real si ca iisus chiar era bajatu lu al' de sus...
Deviez putin de la subiect: se zice ca noi defapt creeru nostru functioneaza cu 5% din potentialu lui adevarat (mi se pare destul de logic si treaba asta raspunde la multe intrebari..)
Revin la iisus: Dupa parerea mea iisus asta era un om din zilele noastre cu o abilitate mentala mai dezvoltata si ii functiona creeru cu 100% sa zicem... poate asa reusea sa calatoreasca in timp si alte chestii destea (cred ca stia un drog mai special) treaba e ca el era mai chitros de felu lui si voia sa obtina controlul deplin printr-o metoda destul de simpla: religia. A mers in trecut cand oamenii erau destul de batuti in cap. Eu cred ca el era rhasta pentru ca era asa de spart incat ii facea pe toti sa creada ca ei bea vin in loc de apa si alte chestii destea "minunate" . A reusit sa isi faca un anturaj cu inca 12 bajeti si sa inceapa cucerirea... A reusit sa capteze atentia cu o moarte inscenata si cu o inviere dar asta cred ca de la canepa daca el si cand s-a urcat pe cruce avea un cui intr-o mana si un cui intr-o mana plus deasta era un fumator inrait ca avea dexteritate cu picioarele pentru ca mai avea un cui in picioare (cred ca era atlet)
Asta e tot ce a facut omu asta.. dupa ceilalti au raspandit vestea si asa s-a imprastiat crestinismu si religia si chestia asta... Tipu a reusit sa cucereasca lumea si sa ii faca adeptii lui. Inainte sa plece in viitor el a zis ca se v-a intoarce (judecata de apoi). Si tipu asta traieste bine merci in viitor acum si noi suntem sclavii lui (cel putin unii dintre noi)

cer scuze pentru faptu ca nu am scris Iisus cu i mare si Dumnezeu cu d mare... nu a fost intentionat

2 comentarii:

PanTEraS spunea...
on

Asta'i chiar tare :))) Imi place articolul asta... pacat ca nu stii ca noi defapt folosim 7-8% din capacitatea creerului si nu 5%...

Si chestia cu isus ca ar fi drogat... realy?! Eu nici macar nu cred in el... :| eu unu cred ca sunt povesti de adormit copii :))

CuArta's spunea...
on

atunci, probabil ca mie imi functioneaza cu 5%
cu iisus... am o gramada de teorii despre el da ar insemna sa fac un blog numa despre el but i dont give a fuck!

Find It